1318 Kreativ saum
Læringsmål
- Lære å bruke ei symaskin.
- Lære om ulike materialar som blir brukt for å lage stoff og tråd.
- Lære å sette i glidelås, sy knapphol og sy ulike teknikkar.
- Lære å lage dekorative detaljar med saum.
Målgruppe og ev. krav til forkunnskaper
Ungdom i alderen 14-18 år som har lyst til å lære å bruke symaskin.
Innhold
1. samling
TuL: 3
Tema:
Bli kjent med symaskina di.
Stikkord:
- Lag ein plan for korleis de vil jobbe i lag og når de vil ha møte.
- Bli kjent med symaskina di
Arbeidsform og gjennomføring:
Diskusjon, samtale og praktisk øving.
Problemstillinger:
Til dette møtet er det lurt å ha med instruksjonsboka for symaskina di.
2. samling
TuL: 3
Tema:
Verdt å vite om ulike materialer
Stikkord:
Bli kjend med ulike materialar det blir laga stoff og tråd av.
Arbeidsform og gjennomføring:
Samtale og praktisk øving.
Problemstillinger:
Finn ut kva som egnar seg best til ulike produkt de vil lage.
3. samling
TuL: 3
Tema:
Ulike syteknikkar
Stikkord:
Syteknikkar
Arbeidsform og gjennomføring:
Samtale og praktisk øving.
Problemstillinger:
Lær å sette i glidelås, sy knapphol og sy ulike teknikkar.
4. samling
TuL: 3
Tema:
Dekorative detaljar
Stikkord:
Lage dekorative detaljar med saum.
Arbeidsform og gjennomføring:
Samtale og praktisk øving.
Problemstillinger:
- Pynt og ”piff opp” det de har laga med detaljar.
- Ta med knappar, strikk, perler, ulltråd, tøymaling – og pynt i veg!
- De skal og sjå korleis de kan lage dekorative detaljar med saum.
Læringsressurser (utstyr, bøker, filmer, lenker etc.)
For deltakerne:
- 4H-prosjektheftet "Kreativ saum"
- Bibliotek
- Nettsidar
- Stoff- og quiltebutikkar
- Husflidslag
Organisering og arbeidsmåter
Se innhold
Utfyllende opplysninger
- Studieringen er tenkt brukt saman med 4H-prosjektet "Kreativ saum".
- Ein del faste postar bør vere med på alle møta:
-drøfting av programmet for møtet
-repetisjon av stoff frå førre møte
-drøfting/vurdering av arbeid gjort mellom møta
-gjennomgang av nytt stoff
-praktisk arbeid og samtale om dette
-klubbaktivitetar/demonstrasjonar. - Fordel desse slik at alle får prøve seg, gjerne fleire saman
-planlegging og fordeling av arbeidsoppgåver til neste møte.